Dragula - Rob Zombie

来一首是98年的另类金属老歌,

在是在吉他手那边听到的。

其实我对Rob Zombie不熟悉,但他好像是个很有名的金属乐手

这首歌我觉得蛮不错,

喜欢另类金属的可以听听。


Dead I am the one, Exterminating son

我就是死亡, 滅絕之兒
Slipping through the trees, strangling the breeze

在樹間滑過, 勒住微風
Dead I am the sky, watching angels cry

我是死亡的天空, 看著天使哭泣
While they slowly turn, conquering the worm

當他們緩慢的轉身, 試著戰勝蠕蟲

Dig through the ditches,

挖開溝道
And burn through the witches

再燒了巫女們
I slam in the back of my

我猛拍了我的
Dragula
德古拉

Dig through the ditches,

挖開溝道
And burn through the witches

再燒了巫女們
I slam in the back of my

我猛拍了我的
Dragula
德古拉


Dead I am the pool, spreading from the fool

我是死亡之池, 由傻子開始蔓延
Weak and want you need, nowhere as you bleed

你需要的脆弱和需求, 在你流血時無處可尋
Dead I am the rat, feast upon the cat

我是死亡的老鼠, 在貓的盛宴裡
Tender is the fur, dying as you purr

纖細的毛, 在你呼嚕時死去

Dig through the ditches,

挖開溝道
And burn through the witches

再燒了巫女們
I slam in the back of my

我猛拍了我的
Dragula
德古拉



Dig through the ditches,

挖開溝道
And burn through the witches

再燒了巫女們
I slam in the back of my

我猛拍了我的
Dragula
德古拉


Do it baby, Do it baby

做吧宝贝, 做吧宝贝
Do it baby, Do it baby

做吧宝贝,做吧宝贝
Burn like an animal

像烧动物一般烧了它

Dead I am the life, dig into the skin

我是死亡的生命,深入皮囊
Knuckle crack the bone, 21 to win

指节敲碎骨头,赢得21
Dead I am the dog, hound of hell you cry

我是死去的狗, 你哭喊地狱猎犬
Devil on your back, I can never die

恶魔在你背上,我从来死不了

Dig through the ditches,

挖開溝道
And burn through the witches

再燒了巫女們
I slam in the back of my

我猛拍了我的
Dragula
德古拉的背


Dig through the ditches,

挖開溝道
And burn through the witches

再燒了巫女們
I slam in the back of my

我猛拍了我的
Dragula
德古拉的背


Do it baby, Do it baby

做吧宝贝,做吧宝贝
Do it baby, Do it baby

做吧宝贝,做吧宝贝
Burn like an animal

像烧动物一样烧了它

Dig through the ditches,

挖開溝道
And burn through the witches

再燒了巫女們
I slam in the back of my

我猛拍了我的
Dragula
德古拉的背


Dig through the ditches,

挖開溝道
And burn through the witches

再燒了巫女們
I slam in the back of my

我猛拍了我的
Dragula
德古拉的背


Dig through the ditches,

挖開溝道
And burn through the witches

再燒了巫女們
I slam in the back of my

我猛拍了我的
Dragula
德古拉的背

评论
热度(9)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
© MKK電台 | Powered by LOFTER