Mayhem - Halestorm

最近認識了一個很合拍的吉他手XDD

Helestorm是他介紹的

這麼好的樂團我居然這麼晚才知道 😂

一個女主唱撐起的硬搖

這首歌是我第一首查到的,一聽就愛上了

吉他riff跟solo都很好聽~ 有獨特性!!

而且貝斯tone也超級讚!!

好喜歡硬搖啊~~

話說副歌歌詞我不是太懂.. 可能翻譯不好, 請見諒。


I'm so bored

我好無聊

With this world that spins around me

這在我身邊旋轉著的世界

Used to make me dizzy

曾經讓我感到暈眩

I'm so tired

我好累

Of these boys that hang around me

那些在我身邊的男孩

Used to drive me crazy

曾經讓我瘋狂


A little mayhem never hurt anyone

一點混亂不會傷害任何人

Where'm I gonna get some?

在哪可以得到?

A little bedlam 'til I'm coming undone

在我被打趴以前的一點瘋狂

Where'm I gonna get some?

在哪可以得到?


A little mayhem never hurt anyone

一點混亂 不會傷害任何人

I'm a gonna get some, get some, get some

我要去打架, 打架, 打架

A little bedlam 'til I'm coming undone

在我被打趴以前的一點瘋狂

I'm a gonna get some, get some, get some, oh

我想要一點, 一點, 一點, 噢


Cruel intentions

殘忍的意圖

Wind me in a spiral

將我像螺旋那樣旋轉

I'm waiting to unravel

我在等待被解開

Twisted motives

扭曲的動機

Drive me in a circle

讓我鬼打牆裡掙扎

I'm dying to untangle

我死也要解開


A little mayhem never hurt anyone

一點混亂不會傷害任何人

Where'm I gonna get some?

在哪可以得到?

A little bedlam 'til I'm coming undone

在我被打趴以前的一點瘋狂

Where'm I gonna get some?

在哪可以得到?


A little mayhem never hurt anyone

一點混亂 不會傷害任何人

I'm a gonna get some, get some, get some

我要去打架, 打架, 打架

A little bedlam 'til I'm coming undone

在我被打趴以前的一點瘋狂

I'm a gonna get some, get some, get some

我想要一點, 一點, 一點

Oh, oh, oh

噢, 噢, 噢


I wanna feel the chaos

我想感受那種狂躁

I wanna hear the uproar

我想聽聽那些騷動

A little pandemonium

一點烏煙瘴氣

I know I'm not the only one

我知道我不是唯一的一個

I wanna be blown away

我想被震驚

I wanna feel the walls shake

我想感受到牆的抖動

I wanna feel the walls shake

我想感受到牆的抖動

I wanna feel the walls shake

我想感受到牆的抖動

Shake it shake it shake it...

抖它抖它抖它...


Oh

啊--

1, 2, 3, 4, oh

一, 二, 三, 四, 啊--


Looking for some Mayhem

正在尋找混亂

Need a little Mayhem

需要一點混亂

Need a little Mayhem

需要一點混亂

Looking for some Mayhem

正在尋找混亂

Looking for some Mayhem, yeah, yeah

正在尋找混亂, 耶, 耶

Need a little Mayhem

需要一點混亂

Want to hear some Mayhem, yeah

想要聽到一點混亂, 耶

评论(3)
热度(24)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
© MKK電台 | Powered by LOFTER