No Escape - coldrain

最近好喜歡coldrain的歌~

感染力很強, 主唱的聲音也很帶感~

幾年前聽過他們的Die tomorrow, 後來換了電腦沒再下載

直到最近聽到有人cover才又想起他們


there is a weight on my shoulders

我的肩上有個重擔
I've carried with me far too long

我已經扛了太久
this song is my farewell

這首歌是我的告別曲
to the fear I've held

獻給我曾擁有的恐懼
cuz I finally know

因為我終於知道


there's no escape

我已無法逃離
no escape from what I want

我想要的讓我無法逃離

running and running for so many days

跑了好多天
useless excuses have got me nowhere

無用的藉口對我完全沒有幫助
running and running till I hit the edge

跑到直到我撞上盡頭
from this day on

從今天起
I liberate myself
我放自己自由

I still remember how they'ed say

我還記得他們說的
my dreams are steps from suicidal

我的夢想會一步步接近自殺
but what's the point on aiming low

但為什麼要放低目標
when in the end I know

若是我總會知道
I'll still want more

我還想要更多


there's no escape

我已無法逃離
no escape from what I want

我想要的讓我無法逃離

running and running for so many days

跑了好多天
useless excuses have got me nowhere

無用的藉口對我完全沒有幫助
running and running till I hit the edge

跑到直到我撞上盡頭
from this day on

從今天起
I liberate myself
我放自己自由


cuz it's my turn to shine

因為是我綻放光芒的時候了
light the sky so bright

點亮這片天空
it's my turn to shine

是我綻放光芒的時候了

running and running for so many days

跑了好多天
useless excuses have got me nowhere

無用的藉口對我完全沒有幫助
running and running till I hit the edge

跑到直到我撞上盡頭
from this day on

從今天起
I liberate myself
我放自己自由

I liberate myself

我放自己自由

评论(2)
热度(22)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
© MKK電台 | Powered by LOFTER