Drive - Pay money To my Pain

Pay money to my pain.

就在年底疯狂地写了几首歌之后

我才意识到,

原来为自己写歌,录歌,再封藏这首歌

比让歌词里的感情从一开始就存放在心里要难得多。

不知道这么说会不会有人懂,

但我开始了解为什么K当初会取这个团名

就是这样的感受吧。

若是我还是没办法与人分享我的心情,

那么我不会再认真写歌了。


I drive as fast as I can

我尽我所能的加速
to escape from everything I got

逃离我所拥有的一切
I'm not the one who saves your life

我救不了你
so I ditch everyone I know

所以我只能放弃所有我认识的人

How many times I've tried to do this

我已经试了多少次
I know I need to be stronger

我知道我得变强
but It's something I never let go

但这事,我永远无法放弃
I'm stuck inside of something I've raised

我困在我拉拔成长的某物里
I think I'm crazy down with the kingdom

我想我和我的王国都疯了
liberation from my illness

从我的病痛中解放
someday I'll be fine I believe

有一天我会没事的,我相信
you sneak into my heart

你闯进我的心里
and you steal my jewel from me

还偷走了我的宝物
and I feel the grip of fear

我感觉到恐惧钳住了我
So I drive to make things clear

所以我开着车想让事情清晰些


I'm driving faster to see the sun rise

我开得更快好看见日升
I must hurry before it's too late

我得在太迟之前加速
It's my last hope don't take it away

这是我最后的希望,别拿走它
The time is running out for me now

时间正从我手中流失
When it's time to feel this empty

当是时候感受这空虚
I always take the chance to run away

我总是借着机会跑开
like everybody does

就像你们那样
like everybody does

像你们那样


From the first light of dawn

从第一线曙光
I feel much better

我感觉好多了
I carry too much

我承受了太多
time to let it go

是时候放手了
I don't need that jewel anymore

我不再需要那宝物
cuz I found myself deep inside of me

因为我已找到内心深处的自己

I drive as fast as I can

我尽我所能的加速
to escape from everything I got

逃离我所拥有的一切
I'm not the one who saves your life

我救不了你
so I ditch everyone I know

所以我只能放弃所有我认识的人


I'm driving faster to see the sun rise

我开得更快好看见日升
I must hurry before it's too late

我得在太迟之前加速
It's my last hope don't take it away

这是我最后的希望,别拿走它
The time is running out for me now

时间正从我手中流失
When it's time to feel this empty

当是时候感受这空虚
I always take the chance to run away

我总是借着机会跑开
like everybody does

就像你们那样
like everybody does

像你们那样


From the first light of dawn

从第一线曙光
I feel much better

我感觉好多了
I carry too much

我承受了太多
time to let it go

是时候放手了
I don't need that jewel anymore

我不再需要那宝物
cuz I found myself deep inside of me

因为我已找到内心深处的自己

评论
热度(14)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
© MKK電台 | Powered by LOFTER